اعطای نمایندگی
شنبه 05 دى 94 همکاری با قنادی ناتلیقنادی ناتلی برندی قدیمی است که مخاطبین دیروز خاطراتی خوش از آن به خاطر می آورند و مخاطبین امروز از محصولات تازه و متنوع آن لذت می برند، ناتلی با پشتوانه تجربه 80 ساله نگاه روشن به آینده و توسعه هر چه بیش تر این برند و با توجه به رشد روز افزون زندگی شهری و به منظور پاسخ گویی به نیاز مشتریان به این باور رسیده که شعب خود را توسعه دهد و با کوشایی خستگی ناپذیر با هدف تولید متمرکز با کیفیت و قابل ارائه در کلیه مناطق تهران بر آن شدیم تا بتوانیم نیاز مشتریان خود را به بهترین نحو ممکن پاسخ گو باشیم و در راستای استراتژی توسعه پس از تقویت زیر ساخت ها با هویت بصری جدید برند اقدام به اعطای نمایندگی با هدف تاکید بر ایجاد حال خوش در کلیه محله های شهر و همچنین خلق خاطراتی به یاد ماندنی که جوهره ی برند ناتلی هم با استفاده از کلمات حال خوش هر محله تدوین شده است.
مخاطب فرانچایز یا نمایندگی ناتلی چه کسانی هستند ؟
ناتلی به منظور توسعه فروشگاه های خود و ایجاد فرصت مناسب برای علاقه مندان به فعالیت در حوزه ی کار شیرینی، حق امتیاز نمایندگی خود را به متقاضیان واجد شرایط واگذار می نماید. این همکاری برای افرادی با هر تجربه کاری دارای توان مدیریتی و روحیه ی تعاملی و همچنین توانایی تامین ملک ( ترجیح به مالکیت فروشگاه) با سرمایه ای جهت خرید تجهیزات مورد نیاز سبب سودی معقول ( فراتر از در آمد ناشی از کار برای دیگری ) در کنار مزایایی چون کار آفرینی برای آشنایان واجد شرایط، ایجاد ارزش افزوده برای مالکین بر روی ملک و کسب مهارت در این حرفه باشد. افراد علاقه مند به این حوزه باید به موضوعاتی همچون نیاز به حضور فعالانه خود شخص امتیاز گیرنده در فروشگاه و فعالیت حداقل 15 ساعته ی فروشگاه ها در کل سال در تمام روزهای سال را آگاه باشد. توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که میزان تلاش افراد با سود آوری رابطه مستقیم داشته و افراد دارای دید بلند مدت به همکاری، با تلاش خود در چارچوپ اصول و مقررات شرکت می توانند به موفقیتی تضمین شده و سود آور دست یابند.
دریافت نمایندگی ناتلی مزایای متعددی را به همراه دارد:
- صنعت کم ریسک و با در آمد مناسب
- برند معتبر مجموعه قنادی های ناتلی
- سیستم مدیریت فروش منسجم و هماهنگ
- سیستم باشگاه مشتریان و سیستم تبلیغاتی متمرکز
- پشتیبانی در اداره ی امور فروشگاه و حذف دغدغه های تولید
- طرح های تشویقی برای ارتقا فروش عاملین
- آموزش ومشاوره های تخصصی جهت مدیریت فروشگاه
- تامین مستمر کالاها بدون نیاز به مذاکره با تامین کنندگان وصرف وقت و هزینه
- عدم پرداخت ورودیه یا حق تابلو
- نیاز به فضای کم تر بدلیل تولید در واحد صنعتی و راه اندازی بدون نیاز به فضای کارگاهی و فضایی جهت دپو مواد اولیه
- نیاز به هزینه و سرمایه کم تر جهت تجهیز و راه اندازی بدلیل حذف واحد تولید
- افزایش ظرفیت و توان فروش با توجه به تولید در واحد صنعتی / تامین وسفارش گیری محصول به صورت نامحدود
- تنوع بالا و تازگی محصولات با توجه به دریافت روزانه محصول
- کیفیت یکسان محصولات در تمامی شعب
- قابل کنترل بودن و پایین بودن میزان ضایعات
- کار افرینی و جذب و آموزش افراد متقاضی کار
- ایجاد ارزش افزوده برای ملک مالکینی که تقاضای اخذ نمایندگی را دارند
شرایط ملک مورد تقاضا : ( در صورت مالک بودن نماینده ) و مورد اجاره برای سرمایه گذار
- ملک باید در نقاطی از شهر تهران با تراکم مسکونی مناسب باشد.
- حریم شعب دیگر رعایت شود.
- حداقل دارای یک انشعاب برق سه فاز 50 آمپر
- مالکیت ملک ( داشتن سند یا مبایعه نامه ) و یا اجاره نامه با مدت اعتبار حداقل ( 5 سال) و یا سرقفلی ( با رعایت قانون موجر و مستاجر ) با رضایت مالک
- دارای کاربری تجاری
- حداقل 70 متر مربع فضای فروش در طبقه و سطح همکف با بر حداقل 6 متر و ارتفاع سقف حداقل 3/5 متر
- حداکثر اختلاف ارتفاع با سطح خیابان 50 سانتی متر
فرایند اعطای نمایندگی :
فرایند اداری ( پیش از افتتاح )
گام اول : ثبت اطلاعات اولیه در فرم پایین همین صفحه
گام دوم : کارشناسی ملک، محل و ارزیابی شخص متقاضی
گام سوم : تکمیل پرونده ( ارائه مدارک توسط متقاضی ، بررسی و اخذ استعلامات توسط شرکت )
گام چهارم : ارائه قرارداد اجاره برای سرمایه گذاران عزیزی که مالک نیستند.
گام پنجم : عقد قرارداد همکاری
گام ششم : انجام دکور و تجهیز فروشگاه
گام هفتم : گذراندن دوره آموزشی و کارآموزی
گام هشتم: افتتاح فروشگاه
فرایند اجرایی ( پس از شروع به کار فروشگاه)
گام نهم : تامین مستمر و بهینه موجودی فروشگاه
گام دهم : بازرسی های منظم جهت ارزیابی تطابق عملکرد فروشگاه با استانداردها و ضوابط شرکت
برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 09038888108 تماس بگیرید.