سوالات متداول
یکشنبه 29 بهمن 961- چه زمانی سفارشم ارسال میشود ؟
بازههای زمانی ارسال کالا در هنگام ثبت سفارش از طرف سفارش دهنده انتخاب میشود.
2- آیا میتوانم سفارشم را لغو کنم؟
شما تا 72 ساعت قبل از زمانی که برای تحویل کالا در نظر گرفته شده، فرصت دارید تا سفارش خود را لغو کنید. بدیهی است سفارشاتی که زمان تحویل آنها 24 یا 48 ساعت باشد قابل لغو نیستند.
در صورت دارا بودن شرایط لغو سفارش میبایست اعلام کنسلی را به شماره 02187109208 اعلام نمایید.
3- در چه صورتی وجه سفارشم بازپرداخت میشود؟
- کالا در روز تعیین شده ارسال نشود.
- در صورتی که کالای سفارشی در حین حمل توسط راننده آسیب جدی دیده باشد و مشتری آن را تحویل نگرفته باشد.
- عوامل اضطراری مثل سیل، بارش باران، بسته شدن خیابانها به علت آلودگی هوا
4- چنانچه وزن محصول انتخاب شده در سایت و محصول ارسال شده متفاوت باشد چه میشود ؟
با توجه به اینکه پخت کیک به صورت دستی انجام میشود؛ تخمین دقیق وزن کیک امکانپذیر نیست. تفاوت وزن معمولاً بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ گرم است. در زمان تحویل سفارش درصورتی که وزن کیک ارسالی بالاتر از مقدار ثبت شده در سایت باشد مابهالتفاوت قیمت توسط ناتلی پرداخت میشود.
5- در صورتی که سفارش به آدرس مورد نظر ارسال شده باشد و کسی در آدرس حضور نداشته باشد چه میشود؟
چند ساعت پیش از تحویل سفارش، جهت انجام هماهنگیهای نهایی با سفارشدهنده تماس گرفته میشود. لازم به ذکر است درصورتیکه کسی برای دریافت کیک در محل حاضر نباشد، خسارت وارده به ناتلی بر عهدهی شخص سفارشدهنده است.
6- از چند روز قبل باید سفارش خود را در سایت ثبت کنم؟
حداقل زمان برای آماده سازی و تحویل هر محصول در سایت ذکر شده است.
7- از چه طریقی میتوانم وجه سفارش خود را پرداخت کنم؟
شما میتوانید از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی که عضو شبکه شتاب هستند؛ مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند.
8- آیا امکان سفارش خارج از تهران وجود دارد؟
بله. شعب بومهن و پردیس در محدوده پوشش دهی سایت قرار گرفتند.
9- تحویل سفارش در چه ساعاتی از شبانه روز انجام میشود؟
طبق زمانبندی سایت و تایید مسئول سفارشات، تحویل انجام میشود.
10- چطور میتوانم کیکی خارج از مدلهای موجود در سایت سفارش دهم؟
با مراجعه به صفحه کیک سفارشی و ارسال عکس مورد نظرتان
11- آیا امکان تغییر یا ویرایش آدرس پس از ثبت سفارش وجود دارد؟
بله، تا 24 ساعت قبل از تحویل کالا میتوانید آدرس خود را تغییر دهید.
12- آیا میتوانم پس از ثبت سفارش طرح کلی کیک را تغییر دهم؟
خیر، در حال حاضر این امکان وجود ندارد.
13- چگونه کد تخفیف دریافت کنم؟
با عضویت در سایت و باشگاه مشتریان میتوانید از تخفیف و امتیازات ویژه و 30 هزار تومان کد هدیه برای اولین خرید برخوردار شوید.
14- هزینه ارسال چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال با توجه به منطقه و شعبه انتخابی از سوی مشتری توسط سیستم محاسبه میشود. لازم به ذکر است این شرایط تنها برای سفارشات ثبت شده از طریق وبسایت ناتلی وجود دارد و شامل سفارشات حضوری در شعبات نمیشود.
15- آیا امکان دارد محصول ارسالی با محصولی که سفارش دادهام متفاوت باشد؟
با توجه به اینکه کلیه محصولات کیک و شیرینی به صورت روزانه و دستساز تولید میشود؛ امکان تغییرات بسیار نامحسوس میان محصولات ارسالی و عکسهای سایت وجود دارد.
16- برای حل مشکلاتی که ممکن است در خرید اینترنتی پیش بیاید با چه شمارهای تماس بگیرم؟
میتوانید از ساعت 9 صبح تا 22 شب ، با شماره ۸۷۱۰۹۲۰۸ تماس حاصل نمایید و یا از طریق نرم افزار پیام رسان پشتیبانی سایت که آیکون آن در پایین سمت راست همه صفحات سایت در دسترس است پیگیری نمایید.